SPECJALNA OFERTA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW Z TRÓJMIASTA
...Jaka Pierwsza Rzecz Przychodzi Ci Do Głowy? Jak Zmieniłby Się Twój Biznes?
Regularna cena: 2000 PLN
Idealny dla biznesów b2b, b2c oraz firm lokalnych.
Druga co do wielkości wyszukiwarka w internecie.
Najbardziej zaawansowane metody targetowania.
Tylko dla biznesów b2c oraz firm lokalnych.
80% moich klientów, to klienci zagraniczni, którym prowadzę kampanie w Emiratach Arabskich, USA, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Wykorzystaj moje międzynarodowe doświadczenie zdobyte z zagranicznymi markami:
Już nie potrafię policzyć ile zaliczyłem przeróżnych szkoleń z marketingu internetowego i na Facebooku. Naprawdę dużo się na nich nauczyłem, ale próby stosowania tej wiedzy nie chciały przynieść rezultatów. Jeden z moich mistrzów powiedział mi tylko kiedyś "wiesz, są takie oferty które nie konwertują". Rewelacja. Dopiero szkolenie Roberta uświadomiło mi, gdzie był brakujący kawałek puzzla. Teraz już wszystko jasne, dzięki! Nie będę odsłaniał tajemnicy, lepiej skorzystasz jak dowiesz się sam. Polecam z całego serca!
Maciej Kasperski, medo.pl
Polecam całym sercem! Robert ma ogromną wiedzę i doświadczenie na temat tego co robi. Współpracujemy razem już jakiś czas. Robert jest zaangażowany w proces, cały czas szuka możliwości usprawnienia reklam i jak największej wydajności. Aktywnie z nami współpracuje i dzieli się wiedzą, pomagając zrozumieć wszystkie procesy, którymi zarządza dla naszej firmy. Na pewno będziemy jeszcze długo współpracować. Polecam wszystkim
Łukasz Duszak, shaolintemple.com
Chcę i uważam, że muszę podzielić się swoją opinią na temat Roberta i jego produktu/produktów. To co je zdecydowanie wyróżnia to nieszablonowe, konkretne podejście do zagadnień. Robert jest partnerem dla każdego swojego klienta, traktuje go z cierpliwością i wyrozumiałością a przy tym przekazuje praktyczną wiedzę, której próżno szukać w innych miejscach. Zdecydowanie polecam tego użytkownika 😉
Maciej Kubiak
Z kim nie współpracuje?
Nie jestem w stanie pomóc wszystkim, dlatego nie współpracuje ze sklepami e-commerce, biznesami tzw. sieciowymi oraz start upami, które nie mają sprawdzonych produktów lub usług.
Jaka jest cena prowadzenia kampanii?
Cena jest uzależniona od wysokości budżetu reklamowego i rośnie razem z nim. Jest elastyczna a pakiety można zmieniać każdego miesiąca. Najniższy pakiet to 500 zł/mc i maksymalny budżet na reklamy 1000 zł.
Czego potrzebuje aby zacząć?
Musisz mieć wysokiej jakości produkty lub usługi oraz sprawdzony proces sprzedaży. Kampanie reklamowe zawsze staram się maksymalnie dopasować pod klienta aby nie "wywracać mu do góry nogami jego modelu biznesowego"
Jaki muszę mieć budżet na reklamy?
Realnie minimalny budżet to 1000 zł plus 500 zł moje wynagrodzenie.
Czy mogę prowadzić kampanie na rynkach zagranicznych?
80% moich klientów to klienci zagraniczni. Natomiast przy kapaniach zagranicznych cena pakietów wzrasta 2 krotnie.
Na jakie wyniki mogę liczyć?
Nie mogę nic nikomu obiecywać ale patrząc na dużą liczbę danych z innych kampanii stopy zwrotu kształtują przy małych budżetach w przedziale 1000% - 3000% a przy dużych budżetach około 1000%.
Dzięki reklamom, które sprawią, że Twój marketing będzie pozyskiwał lojalnych klientów i jednocześnie budował wizerunek marki jako profesjonalnej organizacji dokładnie tak jak w przypadku historii Anny Geragny Rangełow z Bułgarii.
Regularna cena: 2000 PLN
Jeśli Twoi potencjalni klienci nie przeczytają nagłówka, nie przeczytają reszty reklamy, stronę internetową lub jakikolwiek inny element marketingowy, bez względu na to, jak dobrze jest napisany.
Jeśli Twój nagłówek nie spełnia swojej roli, reszta projektu jest tylko marnotrawstwem czasu, wysiłku i pieniędzy. Bez względu na medium, każdy element marketingowy zaczyna się od nagłówka.
Nagłówek jest jak stukanie łyżką w szklankę na przyjęciu, aby przyciągnąć uwagę wszystkich, więc Ty może wznieść toast.
Sub headline to pierwsza linijka, którą wypowiadasz, gdy faktycznie zacznij wznosić toast.
To jest najdłuższy fragmentu tekstu w Twoich treściach marketingowych: Tzw. body copy. Tutaj musimy udowodnić jak adwokat podczas rozprawy sądowej, że Twoje produkty lub usługi są najlepszym rozwiązaniem problemu Twoich potencjalnych klientów.
Jeśli nie masz „oferty, której nie można się oprzeć”, dla swojego klienta, która składa się z 7 elementów pod koniec tego procesu cała ciężka praca, którą włożyłeś w Twoją kampanię marketingową pójdzie na marne.
Jeśli nie chcesz mieć więcej klientów i nie chcesz bardziej dochodowych działań marketingowych ta bezpłatna konsultacja nie jest dla Ciebie.
Regularna cena: 2000 PLN
© Marketing Force Sp. z o.o.. All Rights Reserved